sobota, 12 maja 2012

Sukces mojej bratanicy - 3 miejsce - no no....

6 komentarzy:

  1. Zdolna dziewczyna :)) A swoja drogą łezka mi sie zakręciła...bo zobaczyłam scenę na której też grałam. Nawet pianino stoi w tym samym miejscu. Oczywiście jeśli to ta szkoła muzyczna do której chodziłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak kochana :) ale pianino to chyba jakieś nowsze :P Swoją drogą dopiero się będą rozbudowywać

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz gratulacje! Pięknie zagrane! A bratanica chodzi do ogólnokształcącej szkoły, czy popołudniowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popołudniowej - u nas niestety nie ma innej :(

      Usuń
  4. Agus sory napisalam piaino :> a to fortepian .Ups...

    OdpowiedzUsuń

Czas płynie ... pędzi jak pociąg włoski

  Nie dawno pisałam notatkę o tym, że za chwilę urlop. I rzeczywiście pamiętam tę chwilę. Jakby wczoraj... Siedzę w kawiarni i chłonę ciszę....