piątek, 11 maja 2012

HA! zapomniałam wspomnieć

że we wtorek robię sobie PREZENT :)))) Może uda mi się jeszcze fryca załatwić ale... poraz pierwszy w moim 39 letnim życiu zrobię sobie.... PAZNKOCIE. ŻELE :))) MATKO - ja chyba zgłupiałam. Matka Wielodzietna i takie głupoty mi w głowie.
Paznkocie od wiek wieków mam do luftu. Płytka paznkociowa miękka jak u niemowlaka. Zapuścić - nie sposób. Więc stwierdziłam - idę! Pani popatrzała i powiedziała, że akryle to szkoda moich paznkoci (z resztą chyba tak drastycznie to nie mogę ich traktować) i zrobimi sobie.... Potem maznę lakierek i zrobię zdjęcia :)))) Dodatkowo strzelę hennę bo dawno nie robiłam. I tak wystąpię na 16 maja :))) M. oczywiście zapomniał. A co tam :D
Nawet na ślub nie robiłam. A teraz zrobię :)) Zgłupiałam. Hi hi... no po prostu zgłupiałam

2 komentarze:

  1. ja mam zamiar zrobic sobie na slub :) Tez pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robiłam raz jeden frencha :) właśnie na ślub.
    A teraz ino sama maluję.

    Zazdraszczam urodzin w maju, fantastyczny czas :))

    OdpowiedzUsuń

Czas płynie ... pędzi jak pociąg włoski

  Nie dawno pisałam notatkę o tym, że za chwilę urlop. I rzeczywiście pamiętam tę chwilę. Jakby wczoraj... Siedzę w kawiarni i chłonę ciszę....