środa, 30 maja 2012

WYGRAŁAM KSIĄŻKĘ :))))

Na FB - stronie Fundacji Rodzić po Ludzku!
Trzeba było odpowiedzieć na pytanie - Kiedy poraz pierwszy poczułyście się Mamą...
Oto moja wypowiedź....

" Nie wiem kiedy :) i jak ale tych "razy" jest ciagle na nowo coraz więcej. Pierwsza ciąża, utrata dziecka, potem znów, kolejne przykre doświadczenia, trudna ciąża z Marceliną, cud narodzin, trud karmienia, pierwsze uśmiechy, potem chodzenie, następne narodziny - Jasia i Staśka... ciagle towarzyszy mi to samo uczucie - zadzwienie, jak to możliwe, że jestem znów mamą, że znów czuje kopniaki, że znów ktoś mówi do mnie Mamo, Mamusiu, ktoś tuli się ... Cud i zadzwienie. Teraz znów następna ciąża i choć jestem inna znów ze zdziwieniem stwierdzam jak to MOŻLIWE, że będę mamą poraz kolejny? Tych zadzwień i na nowo zaczwytow i uczuć w byciu mamą jest mnóstwo na każdym kroku... ciagle jakbym na nowo coś odkrywała poraz pierwszy."

A i oto moja nagroda :)

2 komentarze:

  1. książka jest super, ale najcudniejsze jest to, ze mnie dogoniłaś!!!!!!!!!! Gratulacje Agus. Wierz, ze bedzie dobrze, lepiej niż w poprzednich ciażach. Ja zawsze tak wierzyłam. I nic nie szkodzi, ze lepiej nie było:) całuski dla małej kropelki. rut

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to opisałaś... wzruszająco...
    mary

    OdpowiedzUsuń

PRZYSZŁA KRYSKA NA MATYSKA

Jestem przeziębiona. Ból gardła, katar, kaszel, ból głowy. No tak ewidentnie. Powiem szczerze dawno mocno tak mnie nie wzięło. I jeśli zaraż...