środa, 30 maja 2012

WYGRAŁAM KSIĄŻKĘ :))))

Na FB - stronie Fundacji Rodzić po Ludzku!
Trzeba było odpowiedzieć na pytanie - Kiedy poraz pierwszy poczułyście się Mamą...
Oto moja wypowiedź....

" Nie wiem kiedy :) i jak ale tych "razy" jest ciagle na nowo coraz więcej. Pierwsza ciąża, utrata dziecka, potem znów, kolejne przykre doświadczenia, trudna ciąża z Marceliną, cud narodzin, trud karmienia, pierwsze uśmiechy, potem chodzenie, następne narodziny - Jasia i Staśka... ciagle towarzyszy mi to samo uczucie - zadzwienie, jak to możliwe, że jestem znów mamą, że znów czuje kopniaki, że znów ktoś mówi do mnie Mamo, Mamusiu, ktoś tuli się ... Cud i zadzwienie. Teraz znów następna ciąża i choć jestem inna znów ze zdziwieniem stwierdzam jak to MOŻLIWE, że będę mamą poraz kolejny? Tych zadzwień i na nowo zaczwytow i uczuć w byciu mamą jest mnóstwo na każdym kroku... ciagle jakbym na nowo coś odkrywała poraz pierwszy."

A i oto moja nagroda :)

2 komentarze:

  1. książka jest super, ale najcudniejsze jest to, ze mnie dogoniłaś!!!!!!!!!! Gratulacje Agus. Wierz, ze bedzie dobrze, lepiej niż w poprzednich ciażach. Ja zawsze tak wierzyłam. I nic nie szkodzi, ze lepiej nie było:) całuski dla małej kropelki. rut

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to opisałaś... wzruszająco...
    mary

    OdpowiedzUsuń

Czas płynie ... pędzi jak pociąg włoski

  Nie dawno pisałam notatkę o tym, że za chwilę urlop. I rzeczywiście pamiętam tę chwilę. Jakby wczoraj... Siedzę w kawiarni i chłonę ciszę....