piątek, 18 maja 2012

cukierki ach cukierki

Jak już wiadomo wszystkim działam w Streetcom - zadowolona jestem z kampanii, z testowania a także raportowania. Tym razem udało nam się dostać do kampanii Jojo & Princessa. Słodkości w postaci pianek, żelek i wafelków po prostu nas zasypały.
Jakie są moje wyniki testowania.
Pianki - no samo zaskoczenie. Dzieci nie specjalnie lubiły a tu proszę - nie za slodkie, dobre, lekkie i pożywne. Co prawda, słodycze to słodycze i jakoś trudno mi mówić iż to samo zdrowie ale... dobre są.
Żeli - mało.... dwie paczuszki malutkie to zdecydowanie za mało na możłiwość testowania. Mi smakowały umiarkowanie, dzieciom - bardzo.
Wafelki.... no miód malina. Chyba najbardziej mi i Marcysi zasmakowały w białej czekoladzie ale Janko nie pogardził każdym smakiem
Ostatecznie uważam kampanię za bardzo udaną. I paczka spora, i możliwości rozdawania w porządku. Bardziej jednak wolałabym mniejsze paczuszki a więcej. Takie typowe "reklamówki" a niestety pianki były w duzych paczkach i dodatkowo wyposażona zostałam w woreczki z zatrzaskiem do sortowania. A to już nie było profesjonalne...

1 komentarz:

  1. A z czym się jeszcze wiąże takie bycie testerem??

    OdpowiedzUsuń

PRZYSZŁA KRYSKA NA MATYSKA

Jestem przeziębiona. Ból gardła, katar, kaszel, ból głowy. No tak ewidentnie. Powiem szczerze dawno mocno tak mnie nie wzięło. I jeśli zaraż...