wtorek, 7 lutego 2012

Cieplej

Zrobiło się cieplej i to natchnęło mnie optymizmem. To znaczy jednak, że nie nastała era lodowa.
Ale co za tym ciepłem idzie również - ból biodra. Nie wiem czy w związku z...
- różnymi pozycjami w nocy związanymi z karmieniem Zakatarzonej MARUDY
- czy też cieplej i zmiany się uaktywniają
A ja znów nie zdążyłam zrobić rtg... wrrr.... tak więc czekam. Może jeszcze zdążę zrobić :) zobaczymy za dwa tygodnie :) swoją drogą czemu TAK szybko płynie czas co?

Na dworze tylko minu siedem stopni więc ... doprawdy malutko. Przechodziłam dzisiaj koło ogrodnika i już mi tęskno do obsadzania mojego mini ogródka. M. chce posadzić drzewka na działce. Hi hi... może i to dobrze bo zanim się wybudujemy to drzewka zdążą urosnąć. Choć nie wiem... chyba najpierw dom się buduje a potem ogród urządza?
Teraz czeka nas remoncik przedpokoju i pokoju dziecięcego. I jak tu urządzić pokój (jeden), nie za duży dla trójki mieszanego rodzeństwa? Zygzak i Hello Kitty? Matko jak to połączyć aby miało sens i jakiś kształt? I swoją drogą kasy nie za wiele wydać. Choć już widziałam rolkę tapety (fakt, że rewelacyjnej) za 198 złotych!!!
A mi się wydawało, że tapety za 58 zł są mega drogie. No cóż... nie mam pojęcia o cenach - rzeczywiście. Całe szczęście, że wykładziny zaczęli robić ładne i sensowne :)))
I tak całe życie... jak z łazienką skończyliśmy to teraz następne remonty nam w głowie :)

4 komentarze:

  1. A co masz za problem ze stawami? ja też czasem:( Jestem jednak zdania podobnego jak M. - najpierw drzewa, krzewy i ogródek, oczywiście w sensownej odległosci od przyszłego placu budowy - dom w takim pieknym otoczeniu bedzie chciał szybciej wyrosnąć. Jak grzyb w lesie:) Co do pokoiku to może Hello Kitty siedząca w Zygzaku? - i wilk syty i owca cała :) Rut

    OdpowiedzUsuń
  2. Sadźcie drzewka, sadźcie - niech sobie rosną, to będzie choć trochę cienia przy domu :-)
    Bo potem trzeba dłuuugo czekać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. co do pokoju to przypomniało mi się że Ikea ma bardzo ładną i praktyczna serię mebelków dla dzieci STUVA, do wyboru sa różne kolory frontów - mozna zmontować taka kolumnę (szafa, szafka i szuflady) w jednym kolorze, każde dziecko może mieć swój kolor czyli swoje prywatne miejsce do przechowywania, albo zainspirować się, i dac zrobić stolarzowi jedną wielka szafę z różnymi kolorami frontów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to byłam ja - mary :)

    OdpowiedzUsuń

Czas płynie ... pędzi jak pociąg włoski

  Nie dawno pisałam notatkę o tym, że za chwilę urlop. I rzeczywiście pamiętam tę chwilę. Jakby wczoraj... Siedzę w kawiarni i chłonę ciszę....