środa, 15 lutego 2012

Remont i co za tym idzie:)

Remont trwa... widzimy to wszycy a dziś czujemy i to aż bardzo i za bardzo. Dzień malowania futryn. Czy macie jakieś pomysły aby dzieci nie przylepiały się do futryn? trzymanie w jednym pokoju nie wchodzi w grę.
Sufit pomalowany, kabel do zmywarki (!) poprowadzony i nawet ładnie zamaskowany :)
Jutro znów futryny - a kto kazał nam mieć w przedpokoju sześć par drzwi????
W piatek może tapetowanie ... chyba raczej tak. No i potem malutkie szczegóły... Ale powiem szczerze - remont jest potrzebny ale ja już powoli kończę swoje możliwości psychiczne :)
Staś ostatnio powinien nazywać się Gryzaczek. Masakrycznie gryzie... i co dziwne robi to w złości. Gryzi oczywiście MNIE! Bo to ja nie pozwalam mu otwierac szafek, bo to ja nie podaję tego co on sobie życzy i to ja nie chce dawać cycusia do pogryzienia i ewnetulanie do innych celów. Matka niedobra więc trzeba pogryźć. Koniecznie boleśnie.
No i Staś piszczy.... nauczyył się :(
Martwi nas to zachowania Stasia ... oby nie było to coś z główką. Jak z resztą zawsze o to się marwtię :(

5 komentarzy:

  1. Mnie Adaś też gryzł ze złości... Błażej również czasem gryzie, ale raczej z nudów.

    Trzymajcie się!

    Maciejka

    Ps. Postuluję o wyłączenie literek antyspamowych, bo nie jestem w stanie przepisać dwóch ciągów znaków raz za razem -ależ utrudnili nam życie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Maciejko - jak się wyłącza te literki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, ja to robiłam wydaje mi się ustawienia->posty i komentarze i było hasło "wyłącz komunikat antyspamowy", ale teraz tego znaleźć nie potrafię :( Szukam i szukam i nie widzę :(

      Usuń
    2. No właśnie :) ja też nic nie widze :(

      Usuń
  3. Ale to dziwne bo mi nie wysakukują te hasła jak pisze komentarze

    OdpowiedzUsuń

Czas płynie ... pędzi jak pociąg włoski

  Nie dawno pisałam notatkę o tym, że za chwilę urlop. I rzeczywiście pamiętam tę chwilę. Jakby wczoraj... Siedzę w kawiarni i chłonę ciszę....