piątek, 20 kwietnia 2012

Lego i nowe produkty :)


Mieliśmy szczęście :))) i tym razem załapałam się na testowanie klocków Lego :) dla dziewczynek. Radość dzieciaków - bezcenna.
Dostała nam się kawiarnia. Rewelacyjna sprawa choć muszę przyznać, że ilośc drobnych elemntów lekko mnie załamała. Chowamy to w osobnym pudełku i ja sama mam ochotę się tym bawić.
Marcyśka na początku nie potrafiła się od tych klocków oderwać. Nawet młodszy braciszek choć trochę psujak dał sie wciągnąć w zabawę. Jednak dla chłopców (w naszym przypadku) sprawdzają się klocki bardziej konstrukcyjne.
W każdym bądź razie z tej Kampani STREETCOM - Klocków Lego Friends jesteśmy bardzo zadowoleni.

1 komentarz:

  1. Taki fajny zestaw Wam przysłali :-) Super :-)
    W dzieciństwie pewnie bardzo by mi się podobało, bo lubiłam klocki, choć miałam takie zupełnie standardowe i żadne Lego :-)

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń

Czas płynie ... pędzi jak pociąg włoski

  Nie dawno pisałam notatkę o tym, że za chwilę urlop. I rzeczywiście pamiętam tę chwilę. Jakby wczoraj... Siedzę w kawiarni i chłonę ciszę....