poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Trochę reklamowo

Tym razem miałam możliwość testowania odświeżaczy powietrza AMBI PUR. Fajna sprawa - zapachy piękne, okazało się jednak, że niestety mam na nie jakieś uczulenie :( choć sama gama zapachów była piękna i bardzo urozamiacona. Trzeba przyznać rację, iż wydajność odświeżacza wyszła na plus - jak i skuteczność pochłaniania brzydkich zapachów.
Porozdawałam dość szybko te próbki (niestety nie miałam cytrusowego ani lawendowego bo powtarzały się zapachy sosnowy i kwiatowy - no ale wszystko nie może być idealne :)))
Ogólnie znów kampania na plus... z zastrzeżeniem, że akurat te zapachy chyba nie są dla alergików - ale pewnie żadne odświeżacze pewnie nie są dla kogoś z jakąkolwiek alergią wziewną. A u mnie zapewne skutki ciąży :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas płynie ... pędzi jak pociąg włoski

  Nie dawno pisałam notatkę o tym, że za chwilę urlop. I rzeczywiście pamiętam tę chwilę. Jakby wczoraj... Siedzę w kawiarni i chłonę ciszę....