czwartek, 10 stycznia 2013

I znów kampania...

W streetcomie znów załapałam się na nową kampanię - tym razem bardzo smaczną i słodką :)


Słodka kampania i dość szybko ciastka nam "zeszły" bo przyszła opiekunka do dzieci, potem jacyś niezapowiedzianio goście... i... po ciastkach :)

Numerem  Pierwszym były jednak

Później w kolejności...


I te.....


A na końcu niestety te...

Co moge opisać?
Ogólnie... kampania ciekawa, jak zwykle trafiona i ja osobiście jestem zadowolona. Ze wzgloędu na to, że tak wiele się dzieje w naszym domu - zbyt mało mam czasu na pisanie raportów ale rozmów było wiele... o... najczęściej z dziećmi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas płynie ... pędzi jak pociąg włoski

  Nie dawno pisałam notatkę o tym, że za chwilę urlop. I rzeczywiście pamiętam tę chwilę. Jakby wczoraj... Siedzę w kawiarni i chłonę ciszę....