poniedziałek, 21 stycznia 2013

Antoni Franciszek :) Nasz Antoś... :))))



Urodził się 17.01.2013 roku... duży... 4130 - największy z całej naszej Czwórki. Najbardziej uparty i zawzięty... o tym później.
Jesteśmy już w domku... jak ochłonę, dojde do siebie i uporządkuję sprawy to napiszę dokładnie nasze perypetie... Było ciężko, nie jest łatwo a jak będzie? Nie wiem ...
Na razie Antoś śpi koło mnie opatulony w kocyk, z niewinną minką .... Jest cudowny :)
Ja zmęczona... Mamy zatem Chłopca - Trzeciego :) zaskoczyło mnie to bo wszlekie znaki mówiły, że Michasia. Ale.. mam obecnie takie wrażenie, że Antoś OD ZAWSZE był z nami. Wszystko inne jest nieistotne :)

18 komentarzy:

  1. ogromne gratulacje. Anki sa fajne (i uparte) :)
    Jak dzieci zareagowały na braciszka? Radocha? Zaskoczenie?
    Czekam na resztę.
    Ines_ka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie! Gratulujemy! U nas Antoś też czwarty:) tylko na drugie ma Ignacy:) Baardzo pozdrawiamy i cieszymy się!Jakbyś chciała pogadać o cesarkowych perypetiach to zapraszam na prive:) Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. No i wszystkiego najlepszego, bo chyba masz imieniny dzisiaj! W Polsce jeszcze 6 min, u nas jeszcze pół dnia:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!! Ja wróżyłam Michasię, więc chleba mi ti raczej nie przyniesie :-)
    Czekamy na kolejne wieści o Antosiu, no i oczywiście o pozostałej trójce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje trzeciego przystojniaczka :)
    Fajny jest :)
    Odpoczywajcie, dochodzcie do siebie i wracaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje. Kawał chłopa:)
    Mama trójeczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny maluszek ,gratulacje
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest doskonały Agnieszko :))))
    wypoczywajcie, wszystkiego dobrego raz jeszcze!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. A jednak Antoni :) I Patrona sobie wybrał szczególnego. Gratulacje. I wiele Bożych łask :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że już Jesteście w domku. Niech Antoś rośnie i cieszy Rodziców i Rodzeństwo. No i nieskromnie muszę sobie też pogratulować ;-)Moje przeczucia, co do płci się sprawdziły :-) A pierwszy raz o tym napisałam Ci już chyba pół roku temu :-)No ale szanse były wysokie 50/50, ha, ha! Zdrowia, spokoju i odpoczynku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Antosiu słodki jak cukiereczek. Niech Ci dobrze będzie na świecie i niech wiele dobra przez Ciebie na świat przyjdzie. Całuski Aguś. rut

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!!!
    Słodziak dużo zdrówka dla was wszystkich.:))

    OdpowiedzUsuń
  14. do_ro/ Śliczny maluszek! Jeszcze raz ogromne gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. A nie wygląda na uparciucha :-) Jeszcze raz gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Przesłodki jest!
    edorota

    OdpowiedzUsuń
  17. No...minki Antosia rewelacyjne po prostu, ma chłopak temperament, a co :) Gratulacje, raz jeszcze! I Bożego błogosławieństwa!

    OdpowiedzUsuń

Czas płynie ... pędzi jak pociąg włoski

  Nie dawno pisałam notatkę o tym, że za chwilę urlop. I rzeczywiście pamiętam tę chwilę. Jakby wczoraj... Siedzę w kawiarni i chłonę ciszę....