piątek, 20 grudnia 2013

Jaśnie Ospowatość i Jaśnie Jelitówka

Taki pakiet przed świętami nam się dostał. Dzieci pokotem leżą w łóżkach co jest niespotykane u nich. Serio - nigdy jeszcze nie leżały z własnej woli
Dzisiejszy poranek to jakiś armgedon - jedno na nocniku, drugie rzyga, trzecie biega i zabiera miski... Szał.
Ale nic to. Klata to przodu i karpie zjem lub carpe diem :)
Dzisiaj w planach umycie li i jedynie futryn i drzwi. A potem jak odzyskają siły robimy szopkę. Może się uda trochę odwrócić ich uwagę od choroby. O ile będą chcieli. Na razie nic nie chcą robić.
Bidulki ...

3 komentarze:

  1. Łączę się w chorobowych stanach. I błagam - wyślij mi jakąś nutkę Twojego optymizmu, bo mnie dół ogarnął i wysiadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoj zdrowiejcie tam! Karpe zjem ;) Mam nadzieję, że szopka się udała.

    OdpowiedzUsuń
  3. no to łączymy się z Wami w bólu. My tylko rotawirus, ale urozmaicił nam ostatni tydzień przedświąteczny. rut

    OdpowiedzUsuń

PRZYSZŁA KRYSKA NA MATYSKA

Jestem przeziębiona. Ból gardła, katar, kaszel, ból głowy. No tak ewidentnie. Powiem szczerze dawno mocno tak mnie nie wzięło. I jeśli zaraż...