środa, 2 kwietnia 2014

Spać nie mogę

Kicham
Prcyham
Smarkam

Jakieś upierdliwe, małe przeziębienie
Jeszcze z M się ścięłam (choć już wyszliśmy na prostą) bo w sobotę na 40 tke chce mnie wyciągnać do kuzyna. Nożesz... najmniejszą mam ochotę.
dzieci ja i katar
M sobie usiądzie, pogada, wypije to i owo a ja?
Pilnować smrody małe muszę, podnieść, podać, wytzreć nosa, podać cyca, zrobić to i owo
O kant tyłka - naprawdę. Jescze - nas 6 plus kilkoro znjaomych z dziećmi w malutkim, tycim mieszkanku...
Ocipieję
Do soboty na pewno

:(

A idę spać bo nie mam pomysłu ani na posta, ani na cokolwiek
Życie zaskakuje - naprawdę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas płynie ... pędzi jak pociąg włoski

  Nie dawno pisałam notatkę o tym, że za chwilę urlop. I rzeczywiście pamiętam tę chwilę. Jakby wczoraj... Siedzę w kawiarni i chłonę ciszę....