środa, 10 lipca 2013

DZIEŃ 2 - ZA OKNEM

Foto dzień drugi to...

ZA OKNEM


To mój ulubiony widok :) Trochę ogródka, zieleni i gąszcz ... za leśniczówką rozciąga się las... to daje mi poczucie nieskończoności i uwielbiam siedzieć tak przy moim oknie i patrzeć, patrzeć, patrzeć. Chyba tego będzie mi brak kiedy KIEDYKOLWIEK sie przeprowadzimy. Tego widoku z mojego wysokeigo piętra... w dal. Widok aż po horyzont. Choć na TYM zdjęciu akurat jest to co najpiękniejsze w naszych blokowych pustyniach...
RESZTA interpretacji TU. ZAPRASZAM :).

4 komentarze:

  1. Nasz park:) To co najpiękniejsze, zgadzam się:) Teraz będę wypatrywać na którym to balkonie takie piękne kwiaty rosną;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w tym roku nie mam ręki :( do kwiatów

      Usuń
    2. Oj tam, oj tam:)) Gdybyś widziała jakie na moim balkonie w tym roku zdechlaczki rosną:/ Ale i tak nie wyobrażam sobie balkonu bez kwiatów, nawet takich zdechłych:)

      Usuń
  2. masz piękny widok bardzo uspokający

    OdpowiedzUsuń

PRZYSZŁA KRYSKA NA MATYSKA

Jestem przeziębiona. Ból gardła, katar, kaszel, ból głowy. No tak ewidentnie. Powiem szczerze dawno mocno tak mnie nie wzięło. I jeśli zaraż...