czwartek, 18 września 2014

Dzien 3 - Ukochane hobby

Następny dzień wyzwania... nie dałam rady wczoraj.
A może dlatego, że tyle mam moich hobby ?

Ostatnio robiłam lekcje z M i rozwiązaniem wykreślanki było przysłowie - Kto wiele rzeczy zbiera, tego nuda nie pożera. I tak chyba jest...
Uwielbiam robić zdjęcia choć teraz to jest trudne bo aparat mi zaginął.
Uwielbiam ksiażki.
Uwielbiam blogi i pisanie.
Uwielbiam robótki a w zasadzie szycie choć teraz czasu mało.
Uwielbiam decupage...
Uwielbiam pieczenie i gotowanie
Uwielbiam kwiaty...
Uwielbiam... wycieczki i podróże...
I co tu wybrac?

Muszę połaczyć... bliskość, ciepło, dzieci, zdjęcia i hande made... wiatr i podróże... :) Wszystko w jednym ... proszę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas płynie ... pędzi jak pociąg włoski

  Nie dawno pisałam notatkę o tym, że za chwilę urlop. I rzeczywiście pamiętam tę chwilę. Jakby wczoraj... Siedzę w kawiarni i chłonę ciszę....