sobota, 31 maja 2014

Poranek

Chwytam chwilę...
Dzieci śpią co jest naprawdę niespotykane o tej porze. Więc piję kawę i staram się nie oddychać aby nie zaburzyć tej harmonii. Pamiętajmy też, że jest dzień wolny - sobota a to powoduje włączenie wcześniejszego budzenia u maluchów.
Piekę chleb. Co tak rzeczywiście mi wyjdzie to nie mam pojęcia ale fakt, że zaczęłam nową erę z Chlebem. Chleb na zakwasie rzecz jasna a nie na jakimś tam byle czym :)))

Zobaczymy. Fotkę na pewno zrobię ale niestety tylko komórką bo aparat dalej nie odnaleziony i nowy nie kupiony :(

W końcu też mogę się pochwalić. W zeszłym roku brałam udział w projekcie Karm Mamo... Została już wydana książka z 12 historiami kobiet dotyczącymi karmienia. Są organizowane wystawy z galerią zdjęć z projektu, spotkania. Wszystko ma celu promowanie karmienia piersią. Likwidowanie mitów i ukazanie, że jest dobre zakończenie w wielu trudnych sytuacjach związanych z karmieniem.

Galeria zdjęć zapraszam do galerii zdjęć - zapewne kogoś znajomego zobaczycie :))))

A wczoraj dostałam dwa egzemplarze książki i piękne zdjęcie w ramce. I rzeczywiście wzruszyłam się ogromnie. Piękny projekt i bardzo potrzebny :)

5 komentarzy:

  1. O zazdroszczę. Ja żeby zacząć poranek bez dzieci musiałabym wstać o piątej. Zdjęcia super, już obejrzałam i się rozczuliłam nad małymi ssakami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mia... przed szosta wstalam;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że się pochwaliłaś, bo właśnie takie projekty są po to aby o nich mówić, pokazywać, rozpowszechniać. Miło zobaczyć znaną uśmiechniętą buzię i te cudowne szkraby w takim pięknym projekcie :)
    /mary

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas nie zdarza się wstać przed Filipem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow:) a czy Twoja historia też jest w książce? Jakiś link (do książki albo coś) poproszę:)))

    Też gdy śpią to chłonę ciszę i staram się nie oddychać;) niech pośpią słodkie maleństwa. Pozdrawiam Cię Aguś serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

PRZYSZŁA KRYSKA NA MATYSKA

Jestem przeziębiona. Ból gardła, katar, kaszel, ból głowy. No tak ewidentnie. Powiem szczerze dawno mocno tak mnie nie wzięło. I jeśli zaraż...