wtorek, 18 grudnia 2012

Domowy szpitalik

Matce Rodzicielce przeszło - dokaładnie w 48 godzin po pierwszych objawach. A dlaczego? Aby była zwarta i gotowa obsługiwać resztę. Dzieci - chore. Najmłodszy na Klacidzie... Mąż i Ojciec - grypa żołądkowa. Choć objawy żoładkowe skąpe. Ale ... ogólnie umierajcy. Wracam Ci ja wczoraj z koncertu z Teatru gdzie nasza Najstarsza dzielnie śpiewała w najmłodszej grupie i co ja widzę... dzieci latają... (godzina 21) samopas... M. leży i umiera ... z tęsknoty, z grypy, z ogólnego beznadziejstwa. Gada takie głupoty, że albo pijany albo chory. No ... chory...
Matka dzieci ogarnęła, ukąpała, dała co niektórym jeść, leki, Męża dopieściła, leki podała, uśpiła w 15 minut gawiedź i wsio... poczułam się rześko i dziarsko. Jednym słowem. Matka Polka jak nie ma roboty to choruje. A jak się spręży to od razu lepiej się czuje.
W chałupie czekała mnie wielka PAKA - niespodzianka .... otóż spełniło się moje marzenie z poprzednich lat... kiedy to miałam małe dzieciątko i auto i wyjazdy a szczególnie małe dystanse wykańczały mnie nie ze względu na jazdę ale... na zapinanie IDIOTYCZNE fotelika. Zostałam obdarowana (na czas pół roku) fotelikiem z tzw bazą. Montuje się bazę i fotelik wklikuje się do bazy... Matko... :) zapięcie trójki dzieci wymaga już wielu wygibasów a ten fotelik - kołyska z noworodkiem dosłownie przyprawiał mnie o odruch wymiotny... A tu ... proszę :) NIESPODZIANKA :D
Jak to człowiek potrafi cieszyć się z takich ułatwien nie? ;D

4 komentarze:

  1. Zdrowiejcie Kochani:-)

    Ja fotelika takiego nie miałam, ale ostatnio miałam za to fotelik wpinany do stelaża wózka - bajka ;-)

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może przy piatym :)))) Ale sporo jeżdzę autem i to po prostu jest dla mnie WYBAWIENIE. Widocznie Pan Bóg wiedział, że TO jest potrzebniejsze dla mnie... :)

      Usuń
  2. do_ro/ O jak dobrze,że już się lepiej czujesz. A fotelika to zazdroszczę. Strasznie męczące jest przypinanie do samochodu tego zwykłego fotelika dla maluszka.
    Ja już na szczęście mam foteliki na stałe w aucie, bo dzieci starsze.

    Ps.dużo zdrówka dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam, to rewelacja, taki fotelik z bazą! my dostaliśmy taki dla Maryni... Super!
    pozdrawiamy i czekamy na Maleństwo.
    Dobrego Bożego Narodzenia życzymy!

    OdpowiedzUsuń

PRZYSZŁA KRYSKA NA MATYSKA

Jestem przeziębiona. Ból gardła, katar, kaszel, ból głowy. No tak ewidentnie. Powiem szczerze dawno mocno tak mnie nie wzięło. I jeśli zaraż...