wtorek, 2 maja 2023

Powrót...

 Ostatnio FB mi się nie podoba. 

Już pierwsze sygnały były jakieś kilka miesięcy temu.

Wczoraj wieczorem, na spacerze z psem nagle dodtarło do mnie, że mam dość.

Spotykam znajomą, która wszystko wie co się dzieje u mnie w domu. Nawet to, że kot ma sraczkę.

I chyba to był punkt zwrotny.

Oczywiście wie dzieki moim udostępnieniom. Ale sorrryyyy.... chyba jednak mam dość

Dziś przyszedł dzień kiedy usuwam znajomych i powracam do bloga bo jednak czytanie wymaga wysiłku więc to już automatycznie zmniejsza ilość znajomych

1 komentarz:

  1. rozumiem :) Ja też mojego pierwszego bloga zamknełam, bo dałam adres na fb. i nagle wszyscy znajomi WSZYSTKO wiedzieli. Wiec założyłam nowy, którego nie zna nikt. I bardzo mi z tym dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Czas płynie ... pędzi jak pociąg włoski

  Nie dawno pisałam notatkę o tym, że za chwilę urlop. I rzeczywiście pamiętam tę chwilę. Jakby wczoraj... Siedzę w kawiarni i chłonę ciszę....