czwartek, 21 maja 2020

Jakiś koniec?




Od moich urodzin … koniec pewnej ery... Szkoda mi tego. Zobaczymy jak się to skończy?
Trójka zaczyna powoli odchodzić. Wielkie grono takich wielki redaktorów odeszło...
Nie znam wielu ale na pewno słyszałam ich głosy. Stoparczyk, Niedźwiecki, Mann, Andrus, Kaczkowski, Nogaś, Kydryński i wielu, wielu innych. Zal i jeszcze raz żal.
Tyle lat słuchałam tych głosów i czekałam z utęsknieniem na niedzielę, sobotę czy jakieś popołudnie.
Coś przechodzi do historii. Szkoda. Naprawdę wielka szkoda :(

1 komentarz:

  1. Beksinski jeszcze! Do dzisiaj słucham jego audycji z yt....
    100 lat! Dobrze, ze sie odezwałas :)

    OdpowiedzUsuń

Czas płynie ... pędzi jak pociąg włoski

  Nie dawno pisałam notatkę o tym, że za chwilę urlop. I rzeczywiście pamiętam tę chwilę. Jakby wczoraj... Siedzę w kawiarni i chłonę ciszę....