niedziela, 26 sierpnia 2018

Kończą się wakacje :(

Z jednej strony patrzę z utęsknieniem na poczatek roku, kiedy wszystkie dzieci wybęda z domu a ja ze spokojnym sercem mogę ogarnąć pacjentów. Ale żal mi lata. PO prostu żal. Mamy jeszcze w zanadrzu jeden wyjazd na domek (niespodzianka dla dzieci). Trampolina, jezioro, plac zabaw, rowery... aby się zresetować przed wrześniem. Mi też się przyda i Michałowi. U mnie duża anemia i w niedalekiej przyszłości już gastroskopia :( Michał też potrzebuje wytchnienia)
Dzisiaj mam taką trochę leniwą niedzielę. Mieliśmy wszyscy jechać nad morze ale ani mi ani Stasiowi się za bardzo wyjść z domu nie chciało. Więc zostaliśmy w domu i pierogi robimy, drożdżówkę i dużo gadamy. Może dlatego warto czasem zostać z jednym w domu?
Pokój prawie, prawie...zakończony. Dzisiaj Antek na Laudesach modlił się o ... remont pokoju rodziców :D:D:D
Wczoraj byliśmy na przepięknym ślubie jednej z córek znajomych z Neo. I sprawdza się to, że jeśli Bóg jest na pierwszym miejscu to wszystko jest na swoim miejscu. Pięknie patrzeć na taką parę, na ich rodziców i rodzinę. Piękna i prawdziwa uroczystość. Świadectwo dla wszystkich. Cudnie...

A to kilka fotek z naszych wycieczek...






2 komentarze:

Czas płynie ... pędzi jak pociąg włoski

  Nie dawno pisałam notatkę o tym, że za chwilę urlop. I rzeczywiście pamiętam tę chwilę. Jakby wczoraj... Siedzę w kawiarni i chłonę ciszę....