wtorek, 5 kwietnia 2016

WIOSNA WIOSNA WIOSNA :)

Dziś wolny dzień :) Dzieci mają wolne bo egzaminy szóstoklasistów :) Myślę sobie.. fajnie spędzimy dzień. W sumie nic nie muszę, mamy czas, fajnie... dużo zrobię.
Poszłam z dziećmi na spacer to znaczy na plac zabaw. I się zaczęło.. Antka nie ogarniam. No sorki ale mam już 43 i pędzić za szaleńcem na rowerku to ponad moje siły.
Na placu zabaw wszyscy się rozbiegają w cztery strony i naprawdę trudno mi patrzeć naraz w cztery strony... grozi wadą wzroku - poważną.
Potem każdy ma inny pomysł na zabawę a na sygnał idziemy do domu bo przecież nie mamy pomocy domowej, która poda obiad o odpowiedniej porze - jest ogólny ryk.
Starszaki pół biedy - zostaną sami na dworze ale maluchy jęczą.
Wracamy i tu dopiero zaczyna się szopka. Starszaki przychodzą w regularnych odstępach pół godzinnych - piciu, klucze do kantorka, hulajnoga, rower, nie chce hulajnogi, siku, kupa, piłka, nie chcę roweru, pączki, piciu..
No rzeczywiście ogromnie dużo zrobiłam :)

Wolę ich zabrać gdzieś na cały dzień i mam spokój. Ale minus taki, że obiadu nie będzie, pranie nie powieszone, nie odkurzone i w ogóle syf i malaria...
No ale coś za coś.

Jutro idą do szkoły, może więcej zrobię :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas płynie ... pędzi jak pociąg włoski

  Nie dawno pisałam notatkę o tym, że za chwilę urlop. I rzeczywiście pamiętam tę chwilę. Jakby wczoraj... Siedzę w kawiarni i chłonę ciszę....