środa, 4 lutego 2015

Ferie

Natsały
Choć nas wcześniej zastały choroby i ferie nam sie przyspieszyły. Dzieci na szczęście już wydobrzały i tradycyjnie od poniedziałku  jeździmy na basen. Tym razem na basen wytartował i Jaś i... PO trzech dniach pływania i nauki nie wierzyłam kiedy zoabczyłam, że Jaś pływa ... strzałką (BEZ NICZEGO!!!)
Jestem naprawdę zszokowana choć nie powinno mnie to dziwić bo dziecię jest wybitnie uzdolnione fizycznie - nie po rodzicach zapewne :)
Jaś Gwiazda normalnie :)

Co jeszcze?
Sprzedaliśmy naszą piękna Zafirę. Pierwszy raz pożegnałam ze szczerym żalem samochód. Ale psuł się nam i trzeba było go w miarę szybko sprzedać.
Teraz mąż zajmuje się zdobyciem super auta... Taniego, oszczędnego i super sprawnego - hulajnoga labo traktor :) Właśnie pojechali oglądać z Jasiem ... zafirę ale w benzynie. Nie wiem, nie znam się... Auto dla mnie ma jeździć - dobrze, dgyby było większe bo wtedy nikt mnie nie wyprzedza prawym pasem mimo, że jadę 70 na godzinie w terenie zabudowanym i najlepiej aby było czerwone :)
Nie mam dużych wymagań. Na reszcie się nie znam. Obawiam się tylko, że cokolwiek M kupi i tak będzie niezadowolony :) Taki typ - po Tacie :)
Za oknem śnieg pada, dzieci (trójka ... w domu spokojne) - jedno śpi, drugie gra, trzecie maluje... Obiad gotowy. Chyba dobrze mi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas płynie ... pędzi jak pociąg włoski

  Nie dawno pisałam notatkę o tym, że za chwilę urlop. I rzeczywiście pamiętam tę chwilę. Jakby wczoraj... Siedzę w kawiarni i chłonę ciszę....